lørdag 7. mars 2009

En helt vanlig lørdag..






...består vanligvis av litt jobbing. Som journalist og med faste vakter annenhver helg, lørdag og søndag, er det ikke altid like familievennlig. Denne helgen har jeg faktisk fri, men sa ja til et par overtidssaker. Ingen problem når jeg etterhvert har fått store gutter som elsker å være med mor på jobb, fordi det som regel er idrett det dreier seg om.

I dag var det parkettlegging i en idrettshall noen mil herfra som stod på programmet, og guttene var de første som testet det nye håndballgulvet. Etterpå kjørte vi ene gutten i bursdag, mens nummer to og mor koste seg på Charles og De med en kaffe mocca, en brus og hver sin skillingsbolle.

Inspirert av den gode smaken, rakk vi en kjapp tur hjemom for å sette en bolledeig før det var henting i selskap.

10 kommentarer:

silje-sin sa...

Dere har virkelig vært effektive i dag:) Bollene så kjempegode ut! Ønsker dere en fortsatt fin helg:) klem fra silje.

Trude sa...

Takk for det. Ifølge min bedre halvdel, falt de i smak, ja:-) God helg til deg også.

Ingrid sa...

Hei! Fant bloggen din nå.. jeg er også journalist faktisk. Bollene så gode ut! God helg videre! :)

Trude sa...

Å. så kjekt å treffe en "likesinnet" her inne. Kan jeg spør hvor du jobber..Jeg er sportsjournalist i Jærbladet, dekker tre store kommuner og skriver mye Bryne (fotball) og eliteseriehåndball-saker. Litt nyheter og portretter innimellom.

mi-rachel sa...

hørtes ut som en koselig dag.
og bollene så veldig gode ut!

Jannicke sa...

Så kjekke gutter du har!!
Klem fra J.

Mia, New Room Interior sa...

Hei! Så kosli ut, bloggen din er flott! Det hotellet der var jo en drøm, heldig som fikk 5 netter der ja! :-) Ha en fin søndag! Klem-Mia

Åse sa...

Jøss! Her har det ikke vært aktivitet på to år. Kjekt å se så mange nye innlegg Trude.

Trude sa...

Takker for det, Åse:-) Jeg kommer ikke inn på din blogg lengre, men det fikser du vel snart... Gleder meg til å se hvordan dere hadde det i Thailand nå nettopp.

mi-rachel sa...

teppet er ikke ikea.
kjøpte det på SMAK.
din favorittbutikk..he he...