onsdag 22. april 2009

Fargerikt





Ja, da ble det fargerike plasttallerkener på meg i dag. Kjøpte to ny lilla plastglass også til samlingen. Planen er å fortsette supplementet til jeg har samtlige fargevarianter... Hadde i utgangspunktet sett meg ut det prikkete plastserviset til Green Gate, men har hørt at prikkene falmer/forsvinner etter noen runder i oppvaskmaskinen...

Ellers må vi også supplerer hagemøblementet, fire stoler blir for lite. Hmmm. Synd at Hilmers Hus-butikken her i området gikk konkurs, for utemøblene ble kjøpt der for to år siden.

Er så glad for den store hagen vår nå når det er flott være og vi bare er ute etter endt jobb og barnehage. Vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten.

I dag har jeg hatt fri fra jobb, siden jeg jobber turnus, og den har blitt brukt godt. Vasket huset, tatt meg av forefallende klesvask, sammenbretting og legge på plass i skuffer og skap, trent litt, og så har jeg vært ute med tidligere kolleger i kveld til en koselig prat og god mat på Pastabakeriet i Sandnes. I morgen er det sykling til jobb igjenk så jeg må alvorlig tenke på å pakke sekken. Kjekt når jeg har kommet i gang med rutinene, for det er unektelig litt mer tungvint å trø de 15 kilometrene hver vei framfor å sette seg i en varm bil...

3 kommentarer:

mi-rachel sa...

pene utemøbler.
men det er tøft å mikse forskjellige utemøbler og syns jeg.

Trude sa...

Ja, det er litt kult, sant nok. Nå skal jeg i gang med å pusse opp og male over et kafébord og to stoler som jeg kan ha på altanen oppe - eller som et supplement nede.

Dentinista sa...

Eh... teller Siddis-spretten??? Kommer sterkere tilbake neste år!!
Veldig fine utemøbler, skikkelig bånn at Hilmers Hus måtte gi seg!! Men når set er sagt, synes jeg de var litt overpriset på enkelte varer...
Enig i at Green-Gate serviset mister mønster i maskinen. Det du har kjøpt er superlekkert!
Ha en strålende helg!!