søndag 14. juni 2009

Dagen derpå


Syklet Nordsjørittet (91 kilometer fra Egersund til Sandnes) i går, men det ble forverring med hele en time i forhold til fjoråret... Har blogget om rittet siden påske på jbl.no (Jærbladet, min arbeidsgiver), og forventningene var store. Men, men, jeg er klar til å reise kjerringa i 2010.

I morgen går turen til Malaga og to uker med avslapping sammen med familien - ingen tvil om at samtlige gleder seg til å tilbringe tid sammen. Det blir av og til mangelvare i en travel og hektisk hverdag. Nå blir det sol, sol, sol - jeg slipper å følge med på YR hver eneste dag.

Her kan du lese bloggen min: http://www.jbl.no/modules/module_123/proxy.asp?C=307&I=33396&D=2&mid=533

4 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Hei
Snakket med mange som mente det var tyngre dette året. synes du gjorde det bra jeg. Jeg hadde nok enda vært der ute i løypa å syklet jeg:O)
Ha en kos tur til malaga, Trude.
God knib fra Elin:O)

Ingvild B sa...

Å du er så sprek!
God tur til Malaga!!
Vi regner snart bort her i Trøndelag.
~Ingvild

mi-rachel sa...

riktig god tur,trude.
en skikkelige velfortjent ferie!!

Åse sa...

Er det blogg-ferie Trude?