mandag 28. september 2009

Treningsglede


Mandager er alltid travel jobbdag, og etter stressing hjem for å hente guttene i SFO, er det å hvile ut en snau time før jeg må løpe avgårde for å ha mine faste timer på SATS. En time spinning etterfulgt av en halvtimes styrketrening i sal gir påfyll av energi. Smilende og blide kunder gir mye tilbake, og det er lett å la seg rive med av den gode stemningen.Plutselig er mandagen ikke den verste dagen i uka likevel. Bildet er tatt av Ruben Hestholm (RH bilder).

4 kommentarer:

Frk. T sa...

Du er flink!!: ) Skulle ønske jeg hadde litt energi til trening jeg også, er så vanskelig å starte igjen etter en lang sommerferie.. Men nå er det full skjerpings!; ) Så flotte bilder i innlegget under, kunne like gjerne vært hentet fra et interiørmagasin! Ønsker deg en fortsatt fin kveld, god klem fra meg

Mitt og Mine sa...

Beundringsverdig! Så flink du er!!

Nydelige bilder i innlegget under her! Så flotte fager sammen!

Klem

PS: kult bilde i dette innlegget også!!

pippilotta sa...

Du er sprek du, kjempe god motivator for meg som har klart å karre meg på trening 3 ganger i uken i en måned nå, er nesten litt stolt av meg selv:)
Veldig kule bilder av dere!!!
Ha en fin uke videre!

Kristin sa...

Hei:-) Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min:-) Skal følge med hos deg også. Ha en fin fin kveld. Klem Kristin