søndag 16. august 2009

Work in progress






Da har jeg malt ferdig skapdørene i andre etasje og fått på nye knotter. Ble ikke polkadottene, av den enkle grunn at jeg hadde kjøpt 3 store og 1 liten størrelse. Så da måtte det bli stripete i stedet. Bestilte fra to ulike nettbutikker, og da tenkte jeg ikke på at de kom i ulike størrelser. Men, men.. Har fortsatt to skapdører som er ferdig malt og venter på nye knotter. Først må jeg bore hull, og jeg finner bare ikke verktøyet jeg trenger. I samme sleng har jeg grunnet og malt tre strøk på fire dørlister - har stått i all sin furuprakt siden de var nye for et år siden...

Hyllene/boksene har blitt grunnet og fått ett strøk maling. Får ta ett til litt senere i dag, hvis jeg rekker før jobb. Skal dekke Bryne-Mjøndalen, og når kampen er ferdig kl 20 og jeg skal fylle to avissider, ser jeg for meg at det fort kan bli en sen kveld.. Og i morgen skal mine to håpefulle ha sin første skoledag....