torsdag 5. mars 2009

Dubai

Den norske båten i aksjon. Jotun 90.




Utsikten fra Dubai Marina - dette var hotellet mitt i fem netter.




Seilet ble besøkt, både på avstand og inni. Champagne til 800 kroner glasset ble drukket med omhu fra øverste etasje.


Utsikten var det heller ingenting å klage på.





I desember var jeg så heldig få få dekke den avsluttende runden i VM i offshore-racing (ja, samme båt som Røkke og Gjelsten kjørte for en tid siden). Bodde på Westin Mina Seyahim, et femstjerners hotell, som var helt fantastisk. Tok ikke så mange bilder derfra, merkelig nok, men var godt fornøyd med 60 kvm stort rom og 2 meter bred seng for meg selv, ja.

4 kommentarer:

mi-rachel sa...

oj..for en luksus då!
visste ikkje at det er så glamorøst å jobbe som journalist :)

Karna sa...

Skjønner ikke hvorfor du ikke tok med meg som assistent....ha ha ha så heeeerlig!

Trude sa...

Å joda, i Jærbladet er livet veldig glamorøst... He-he. Neida, jeg var heldig og fikk et journalistpass av arrangøren som dekket reise og opphold. Ble travelt sånn rett opp under jul, men for en opplevelse.

Christinas låvebutikk sa...

Heldig du er da! Veldig lyst til Dubai jeg også!
Takk for en kos kommentar!