søndag 26. april 2009

Nedre Eiker


Ja, jeg skal tilbringe noen timer på Nedre Eiker stadion utenfor Drammen. Flyet fra Stavanger letter klokken 13.25, jeg lander på Gardermoen kl 15.20 og skal kjøre leiebil til Mjøndalen, altså... Kampen mellom Mjøndalen og Bryne begynner klokken 18, den er ferdig rett før klokken 20, og jeg må være tilbake på flyplassen senest 22.30. I mellomtiden skal jeg altså levere to sider til morgendagens avis. Kan hende må jeg jukse litt og begynne å skrive i pausen...

Slik er livet som sportsjournalist. Ha en fin søndag.

4 kommentarer:

mi-rachel sa...

lykke til...og 2 sider er vel ingenting for deg...
fine skjerf i forrige innlegg!

Trude sa...

He-he, 2 sider gikk unna på 50 minutter, inkludert en faktadel med spilleranalyser... Noen småfeil så jeg i etterkant, men det burde jo desken ha rettet. Et manglende punktum og en preposisjonsfeil, men, men..

Sommerlyst sa...

Høres ut som en spennende jobb du har! :)

Kjempe fine skjerf og den blusen var kjempe søt. Merker jeg har en dragning mot den stilen selv nå mot sommeren...

Klem M

Bo med Lena sa...

Joggeturen gikk ikke akkurat bra nei... Kanskje et tydelig tegn på at det er på tide å røre mer på seg? ;)

Ser jo på profilen din at det gjør du. Og at du har vært i på fotballkamp i Nedre Eiker. Er opprinnelig fra Drammen og Mjøndalen var jo tidligere rivalen til Strømsgodset så de har jeg fulgt mye (en smule fotballinteressert).

Håper du hadde en fin tur:)