søndag 16. august 2009

Work in progress






Da har jeg malt ferdig skapdørene i andre etasje og fått på nye knotter. Ble ikke polkadottene, av den enkle grunn at jeg hadde kjøpt 3 store og 1 liten størrelse. Så da måtte det bli stripete i stedet. Bestilte fra to ulike nettbutikker, og da tenkte jeg ikke på at de kom i ulike størrelser. Men, men.. Har fortsatt to skapdører som er ferdig malt og venter på nye knotter. Først må jeg bore hull, og jeg finner bare ikke verktøyet jeg trenger. I samme sleng har jeg grunnet og malt tre strøk på fire dørlister - har stått i all sin furuprakt siden de var nye for et år siden...

Hyllene/boksene har blitt grunnet og fått ett strøk maling. Får ta ett til litt senere i dag, hvis jeg rekker før jobb. Skal dekke Bryne-Mjøndalen, og når kampen er ferdig kl 20 og jeg skal fylle to avissider, ser jeg for meg at det fort kan bli en sen kveld.. Og i morgen skal mine to håpefulle ha sin første skoledag....

2 kommentarer:

Flittiglise Norway sa...

Så flott:))

Frk. T sa...

Så fint, gjorde seg med de flotte knottene.. Jeg angrer bittert på at vi ikke valgte slike knotter på garderobeskapet, istedet for de kjedelige som fulgte med fra Ikea.. Ønsker deg en fin kveld, klem Frk T: )